مخفی کردن گاوصندوق‌

گاوصندوق‌های مخفی یکی از مدل گاوصندوق‌های است، امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند. متاسفانه سرقت زیاد شده است و افراد مختلفی به دنبال راهکارهای مخفی کردن گاوصندوق‌ هستند، افراد به دنبال این هستند تا با استفاده از روش‌های مختلفی سرقت را از مدارک و اشیا مهم خودشان دور کنند.

اختراع گاوصندوق در دهه‌های اخیر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. می‌توان گفت که هیچ سارقی نیست، نخواهد به محتویات درونی گاوصندوق دسترسی پیدا کند.
اما متاسفانه زمانی که پیشرفتی برای شرکت‌های تولیدکننده‌ی گاوصندوق به وجود می‌آید؛ سارقین هم به دنبال این هستند، بتوانند راهکارهایی برای باز کردن در گاوصندوق داشته باشند. افراد زمانی که قصد دارند، گاوصندوق را از مراکر معتبر گاوصندوق اصفهان خریداری کنند، فقط به دنبال خرید گاوصندوق نباشند، باید از وسایل دیگری را هم استفاده کنند، دست سارق را از مدارک با ارزش خودشان دور کنند.

یکی از گاوصندوق‌های که در این زمینه می‌تواند ویژگی‌های بالایی را برای افراد به وجود بیاورد و دست سارقین را کوتاه کند؛ استفاده از انواع گاوصندوق مخفی می‌باشد.

گاوصندوق مخفی

دلایل مخفی کردن گاوصندوق‌

شاید این سوال برای بسیاری از افراد به وجود بیاید؛ چرا باید گاوصندوق‌ها را مخفی کنید؟ مگر خود گاوصندوق نمی‌تواند به صورت صد در صد جلوگیری عالی از سرقت داشته باشد؟

باید بدانید که گاوصندوق‌ها تا حد بسیار زیادی متناسب با ویژگی‌هایی که دارند، می‌توانند خطر سرقت را برای کاهش دهند. اما ممکن است در مواردی نتوانند ویژگی‌های بالایی را در اختیار افراد قرار دهند.
فرض کنید که در تعطیلات به سر می‌برید، سارق در این صورت به بهترین شکل ممکن می‌تواند به خانه‌ی وارد شود، محتویات درون گاوصندوق را به سرقت ببرد. اگر در همان لحظه‌ی ورود با گاوصندوق روبرو شود، کارش بسیار راحت‌تر می‌شود.

با قرار دادن گاوصندوق در یک مسیر هموار کار سارق را بسیار راحت‌تر کرده‌اید.
خرید گاوصندوق تا 70 درصد می‌تواند سرقت را کاهش دهد، اما برای 30 درصد باقی مانده باید به یکسری از نکاتی توجه کنید. با استفاده از آن نکات می‌توانید سرقت رفتن دنبال و دارایی‌های خودتان را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

راهکارهای مخفی کردن گاوصندوق‌

برای اینکه بتوانید گاوصندوق‌های خودتان را مخفی کنید؛ می‌توانید از روش‌های متفاوتی استفاده کنید. می‌توانید گاوصندوق‌ها را در فضای متفاوت پنهان کنید. فضاهایی که برای مخفی کردن گاوصندوق‌ها وجود دارند، عبارتند از:

  1. پنهان کردن گاوصندوق درون دیوار
  2. مخفی کردن گاوصندوق در زمین
  3. پنهان کردن گاوصندوق‌ها در فضاهای غیر قابل مشاهده
  4. پنهان کردن گاوصندوق درون آشپزخانه
  5. مخفی کردن گاوصندوق در انباری و زیرزمین

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

گاوصندوق مخفی

1. پنهان کردن گاوصندوق درون دیوار

یکی از فضاهایی که می‌توانید گاوصندوق خودتان را در آن فضا پنهان کنید؛ استفاده از دیوار می‌باشد. معمولا اگر گاوصندوق در به دیوار مخفی شود، سارق کمتر به دنبال سرقت از آن می‌رود.

سارق اصلا فکرش به این موضوع نمی‌رسد، گاوصندوقی درون دیوار وجود دارد. به صورت کلی عملیات سرقت کنسل می‌شود، می‌تواند وضعیت بسیار عالی به حساب بیاد. به دلیل این که سارق نمی‌تواند گاوصندوق را پیدا کند: پس از سرقت منصرف می‌شود.

برخی از گاوصندوق‌های در بازار وجود دارند، به صورت انحصاری با نام گاوصندوق‌های دیواری شناخته می‌شوند. در واقع گاوصندوق‌های دیواری به صورتی هستند، برای مخفی شدن در دیوار تهیه شدند.
گاوصندوق‌های دیواری به دلیل اینکه شیارها و برآمدگی‌های خاصی دارند؛ پس در نقاط مختلف دیوار متصل می‌شوند، می‌توانند به خوبی از لوازم و مدارک ورزش نگهداری کنند.

نکته‌ای که باید توجه کنید؛ این است، فقط گاوصندوق‌های دیواری نمی‌توانند به دیوار متصل شوند.
می‌توانید گاوصندوق‌های دیگر را با توجه به ویژگی‌هایی که در آن‌ها وجود دارد به روش‌های متفاوتی به دیوار متصل کنید، از سرقت رفتن آن‌ها گاوصندوق را دور کنید.

2. مخفی کردن گاوصندوق در زمین

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تواند به مخفی کردن گاوصندوق کمک کند، مخفی کردن گاوصندوق‌ها در زمین می‌باشد.
می‌توانید گاوصندوق خودتان را به زمین متصل کنید، حتی آن را درون زمین جای دهید. البته باید بدانید، تمامی خانه‌ها نمی‌توانند گاوصندوق‌ها را درون زمین قرار دهند، یا اینکه آن‌ها را به دیوار متصل کنند؛ پس قبل از اینکه بخواهید گاوصندوق را در فضای مشخص شده قرار دهید؛ لازم است فضاهای مشخص شده‌ای را برای آن در نظر بگیرید.

چک کنید آیا گاوصندوق می‌توانند در این فضا قرار بگیرد یا خیر؟
در صورتی که ممکن است می‌توانید در فضاهای مشخص شده‌ای راشده‌ای را برای آن در نظر بگیرید. تقریبا بین گاوصندوقی که درون زمین قرار می‌گیرد و گاوصندوق زمینی تفاوتی وجود ندارد. این شما هستید، می‌توانید بین آن‌ها یکی از گاوصندوق‌ها را انتخاب کنید، خریداری کنید.

3. پنهان کردن گاوصندوق‌ها در فضاهای غیر قابل مشاهده

بهتر است گاوصندوق‌ها را در فضایی قرار دهید، هیچ فردی فکر نمی‌کنند، گاوصندوق در این فضا قرار دارد. برای دو روش قبلی نیاز دارید، هزینه‌ی اضافی را برای مخفی کردن گاو صندوق در نظر بگیرید.
ولی ممکن است بعضی از افراد نتوانند که این هزینه‌ها رو برای گاوصندوق در نظر بگیرند؛ به همین دلیل به دنبال استفاده از راهکارهای بسیار زیادی هستند.

یکی از این راهکارها مخفی کردن گاوصندوق‌ها درون آشپزخانه است.

4. پنهان کردن گاوصندوق درون آشپزخانه

یکی از فضاهایی که می‌توانید گاوصندوق خودتان را در آن فضا پنهان کنید؛ آشپزخانه می‌باشد. آشپزخانه آخرین محلی است، سارق فکر کند، گاوصندوق درون این فضا پنهان شده است. زمانی که گاوصندوق را درون آشپزخانه مخفی کنید، می‌توانید مدت زمان زیادی رو از سارق بگیرید.

کمدهای داخل آشپزخانه، کمد اتاق خواب از سری گزینه‌ی مناسبی برای مخفی کردن گاوصندوق می‌باشد.
اگر بتوانید گاوصندوق را در مکانی پنهان کنید که حبوبات و مواد غذایی را نگهداری می‌کنید؛ این موضوع می‌تواند تعجب بسیاری از افراد را برانگیخته کند. همچنین باعث شود، سارق برای این که به محتویات آن دسترسی پیدا کند؛ به سختی بیفتد.

گاوصندوق مخفی

5. مخفی کردن گاوصندوق در انباری و زیرزمین

یکی دیگر از فضاهایی که می‌توانید گاوصندوق را در آنجا پنهان کنید؛ زیرزمین و انباری می‌باشد. شاید بپرسید مگر برای از گاوصندوق برای نگهداری از اشیا قیمتی استفاده نمی‌کنیم؛ پس چرا باید آن‌ها را درون انباری یا زیر زمین نگهداری کنیم؟

جوابی که برای این سوال وجود دارد، کاملا ساده است. کسی فکر نمی‌کند، گاوصندوق خودتان را در زمین یا انباری پنهان کرده‌اید.
در واقع تمامی افراد فکر می‌کنند، انباری فضایی است، لوازم کم اهمیت خودتان را درون آن‌ها قرار می‌دهید؛ پس در این حالت به دلیل وجود همچین طرز تفکری به بهترین شکل ممکن گاوصندوق خودتان را در انباری قرار دهید، نگرانی بابت آسیب آن‌ها نداشته باشید.

مخفی کردن گاوصندوق چه هزینه‌ای دارد؟

اینکه چقدر هزینه کنید، برای اینکه گاوصندوق خودتان را مخفی کنید؛ متناسب با این است، چه روشی را انتخاب می‌کنید. مثلا پنهان کردن گاوصندوق درون زیرزمین و انباری اصلا هزینه‌ای به وجود نمی‌آورد. اما اگر بخواهید گاوصندوق خودتان را درون زیرزمین به دیوار یا زمین متصل کنید، نیازمند این هستید، یک سری از وسایل را خریداری کنید. متصل کردن باعث می‌شود، هزینه‌های جانبی برای شما به وجود بیاورد.

هزینه‌ی مخفی کردن گاوصندوق‌ به عوامل متفاوتی بستگی دارد، باید عوامل مختلف را بررسی کنید، متوجه بشوید که این عدد به چه صورتی می‌باشد. معمولا گاوصندوق‌ها در ابعاد و اندازه و حتی جنس دیوار می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی هزینه‌ای مخفی کردن گاوصندوق داشته باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *